Louis van Wijk Agenturen wordt ImissShoe

‘Het roer moet om’, vindt Louis van Wijk. “Ik ben klaar met het pessimisme in de markt en wil me alleen nog maar focussen op mooie en positieve geluiden in de markt. Geloof me, die zijn er”, aldus Van Wijk. “Ook wij maken er het beste van. We hebben een aantal flinke veranderingen doorgevoerd en daarvan zien we nu, na enkele weken, al positieve resultaten. Andere tijden vragen om innovatie, inspiratie, een andere mindset en een beetje lef. Hierbij hoort ook een nieuwe naam, vonden wij. Dus besloten we ‘Louis van Wijk Agenturen’ te veranderen in ‘ImissShoe’: geboren uit het gemis aan diversiteit, originaliteit en positiviteit in de schoenenbranche. Ik mis de leuke schoenen, al zijn ze écht wel te vinden. Ik mis het plezier in de branche: maak je vak weer leuk! En ik mis de inspiratie: vernieuwing en goede ideeën geven je energie.”

“Bij een nieuwe naam en insteek hoort ook een nieuwe website, een nieuw Instagramaccount en een nieuwe Facebookpagina, vol mooie momenten, positiviteit en gemaakt met veel plezier”, aldus de agent.  De merken – maar ook het ‘leven achter de schermen’ – worden daar op een leuke manier gepresenteerd. “Binnen het agentschap nieuwe stijl hebben we dit seizoen voor de Benelux onder meer de merken Elia Maurizi, Candice Cooper, D.A.T.E. Sneakers, Chippewa Boots en Tony Lama in ons pakket. Helemaal nieuw zijn de merken van Fabbrica Morichetti. Deze super commerciële Italiaanse fabrikant brengt de twee merken ‘Manufacture D’essai’ en ‘Francesco Morichetti’; twee eigentijdse merken die met rijke materialen werken. Tegen een scherpe prijs: winkelverkoopprijzen liggen tussen de 89 en 199 euro.”
shoes

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0