magazine2

TRED

 

TRED- het TRENDY vakblad voor de schoenenbranche. TRED is in de laatste jaren gegroeid tot een vakblad dat door zijn lezerskern in Nederland en België als trendy, offensief en commercieel wordt omschreven. De meerwaarde van TRED is hiermee weergegeven.

Wie zijn onze lezers:

TRED bereikt alle niveaus: inkopers, verkopers en algemene leidinggevenden met beslissingsbevoegdheid. De lezerskern bestaat uit zelfstandige detaillisten, managers van onder andere franchiseketens, grootwinkelbedrijven en aanbieders in de schoenenbranche. TRED wordt zowel in Nederland als ook in het Nederlandstalige deel in België gedistribueerd.

Frequentie:

TRED verschijnt 12 keer per jaar. In de belangrijke beursperiodes is de frequentie verhoogd om optimaal te kunnen voorzien in de informatiebehoefte van onze klanten. Met het informeren over nieuwe collecties, trends en nabeschouwingen ondersteunen wij de schoenenbranche om goed geïnformeerd het nieuwe seizoen in te gaan. Naast het vakblad verschijnt er de digitale nieuwsbrief van TRED.

Redactioneel concept:

Met de rubrieken NIEUWS, MODE en BUSINESS informeren wij u over de ontwikkelingen, modetrends en achtergronden in de schoenenbranche. Bij onze lezers peilen wij voortdurend de meningen over het blad. Deze worden geanalyseerd en verwerkt in het actuele redactionele concept. Hiermee bereiken wij de optimale aansluiting op de behoeftes van de schoenenbranche.

 

Naast TRED heeft Blauw Media ook de volgende modebladen:

Vrouwenmode www.vakbladvrouwenmode.nl

Kindermode www.vakbladkindermode.nl

Mannenmode www.vakbladmannenmode.nl

Trend Boutique www.vakbladtrendboutique.nl

tred42017-cover
TRED april/mei 2017 is verschenen!
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text.