Rebelle neemt The 2nd Edit over

Rebelle.com, een online marktplaats voor tweedehands designerartikelen, neemt de Scandinavische concurrent The 2nd Edit over. De activiteiten zullen voortaan onder het merk Rebelle worden voortgezet. “De Scandinavische tweedehandsmarkt groeit sterk, dus The 2nd Edit past uitstekend om onze positie in dat gebied te versterken. Met The 2nd Edit zijn we niet alleen een sterk nieuw klantenbestand, maar ook een enorme selectie van exclusieve designerschatten rijker”, aldus Rebelle-CEO Cécile Wickmann. De overname is een vervolgstap van Rebelle’s huidige internationale groeistrategie.

The 2nd Edit ziet de fusie als een grote kans om de klanten meer internationale luxemerken aan te kunnen bieden. “Het was een makkelijk besluit om lid te worden van de groeiende Rebelle-beweging omdat het management van Rebelle en The 2nd Edit hetzelfde gemeenschappelijke doel hebben, namelijk klanten helpen met het eenvoudig en gemakkelijk verkopen van hun geliefde luxe designer items,” vertelt Christian Tost, managing director van The 2nd Edit in een persbericht. Rebelle verbindt kopers en verkopers van luxe tweedehandskleding sinds 2013 als online marktplaats en is actief in 29 landen. Merken als Hermès, Chanel en Louis Vuitton zijn onder andere op de site te vinden.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0