Strellson opent, na enkele weken gesloten te zijn geweest, de vernieuwde winkel in het historische stadscentrum van Haarlem, meldt Strellson in een persbericht aan Vakblad TRED. Het mannenmodemerk verkoopt naast kleding ook tassen, schoenen, riemen klein lederwaar. Naast een nieuwe franchise partner heeft zowel het in- als exterieur een restyling gekregen. De opening vindt een half jaar na de opening van de franchise winkel in Delft plaats. Het interieur van beide winkels stralen de vernieuwde Strellson-stijl uit waarin de kleuren zwart, wit en licht grijs de boventoon voeren. Met deze hedendaagse uitstraling, hebben beide partners het gezamenlijk doel om uit te breiden naar omringende steden zoals bijvoorbeeld Alkmaar en Den Haag.
Vanaf juli 2019 in de herfst winter 2019/2020 verkrijgbaar. Moderne vormen en volumes als diverse soorten premium linnen en wol staan vanaf dit najaar centraal. Naast Nederlandse retailers als Heeren van Nuland (Oss), van Tilburg Mode & Sport (Nistelrode) en de Bijenkorf start Strellson de samenwerking met meer modewinkels, zoals c r i s in Utrecht. Hier plaatst Strellson zich naast merken als Dries Van Noten, Universal Works en Moma. De samenwerking met deze franchisepartners en retailers is volgens Strellson een logische stap als antwoord op de nieuwe collectie.
“Naast de groei van het merk, blijft ons hoofddoel vooral het optimaliseren met ondernemers die houden van dit superleuke vak”, aldus Mark Baten, Director Sales Netherlands – Holy Fashion Group NL. De ontwikkelingen binnen Strellson lopen gelijk aan de komst van nieuw algemeen directeur Marino Edelmann, die voorheen werkzaam was als hoofd sales en marketing bij Drykorn. Edelmann zal zijn nieuwe functie vanaf herfst 2019 vervullen. Marco Tomasi blijft Creatief Directeur van Strellson.
De winkel in Haarlem is gevestigd aan de Anegang 34 en is zeven dagen per week geopend. Voor meer informatie, zie www.strellson.com.