AFG Branded lanceert komend seizoen een nieuw merk op de Europese markt: D.N.A. Footwear. Een merk dat volgens AFG Branded met een duidelijke visie en strategie gaat voor de langere termijn. Onder meer met een zeer ervaren productteam heeft D.N.A. Footwear zich goed voorbereid om van het eerste seizoen direct een succes te kunnen maken. De kick-off zal plaatsvinden op de komende GDS in Düsseldorf en MICAM in Milaan.
D.N.A. laat zich omschrijven als een mainstreammerk met eigen identiteit binnen een herkenbaar internationaal modebeeld. Ready to Wear fashion voor ieder draagmoment. Het eerste seizoen zal bestaan uit een complete damescollectie in diverse productsegmenten zoals mid heels, high heels, low lace shoes, chelsea boots, pumps, een sportieve groep en casual touche.
Dit seizoen wordt D.N.A. geïntroduceerd in de Benelux, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Voor Nederland is Fros International verantwoordelijk voor de verkoop. Bart Gouda en John van de Lisdonk gaan D.N.A. Footwear vertegenwoordigen. De collectie is te zien in C.A.S.T., showroom 514.