Caprice: de zomer van 2021 wordt fris, sportief en chic

 In Businessnieuws

“In een tijd van grote verandering was het voor Caprice belangrijk om zich voor te bereiden op het komende seizoen met een nieuwe frisse collectie” vertelt Thom Westerkamp van Caprice. De modellen in de zomercollectie van 2021 vertegenwoordigen een breed aanbod van sportieve en elegante schoenen die de mode eisen van verschillende doelgroepen verenigen. Sandalen en muiltjes worden uitgevoerd met opvallende sneakerzolen, en de sneakers met transparante zolen vormen de eyecatchers in de collectie. Sneakers krijgen een verfijnde touch door het gebruik van accessoires, opvallende veters en printleer. “Vrouwelijke elegantie is onmisbaar in de collectie, en deze wordt gecombineerd met de huidige eisen met betrekking tot pasvorm en draagcomfort” aldus Westerkamp. Een versterking van de comfortlijn vind je in de wellness sandalen in H-breedte.” Zowel de sneakers als de sportieve sandalen in de lente/zomercollectie van 2021 zijn voorzien van meerkleurige en verhoogde zolen.

‘Caprice is leer’
“De kern van deze collectie is leer” legt Westerkamp uit. “De focus ligt op extreem zachte nappa leersoorten, zachte nubuck en lakleer in verschillende dessins en kleuren.” Het kleurenpalet voor de zomercollectie 2021 van Caprice bestaat uit pastel-en naturel kleuren evenals klassieke kleuren zoals zwart, wit, rood en blauw. Nieuwe kleuren en verfrissende accenten in geel, oranje, mintgroen, perzik en rosé zorgen voor pit in de zomerlooks. “De focus van deze collectie als geheel is om schoenen te maken die indruk maken met hun ontwerp, die een uitstekende pasvorm hebben en innovatieve details en hoogwaardig leer combineren met een sensationele prijs-kwaliteitverhouding” aldus Westerkamp.

“De Wortmann-groep (naast Caprice vallen hier ook de merken Tamaris, Marco Tozzi, Jana en s.Oliver onder, red.) gaat de huidige uitdagingen in de branche aan met een uitzonderlijk en uitgebreid innovatie- en investeringsprogramma op het gebied van collecties, klantenservice en digitalisering. Daarom is er naast het uitgebreide Corona-ondersteuningspakket, dat begin april werd gepresenteerd, een uniek corona bonussysteem voor het seizoen voorjaar/zomer 21 ontwikkeld. Dit alles met als doel een nog sterkere en toekomstgerichte partner te zijn” legt Westerkamp uit. Het programma is gelanceerd met onder andere een bonus-calculator op het Wortmann service portaal, waarmee men zelf kan berekenen hoe de marges met de toepassingen van de bonussen kunnen worden verbeterd.

Recent Posts
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text. captcha txt
0