CAPRICE start tv-campagne in Duitsland

Voor het eerst in de geschiedenis van het bedrijf adverteert schoenenfabrikant CAPRICE uit Pirmasens met eigen reclamespots op televisie. Aan het begin van het lenteseizoen zal het schoenenmerk op primetime te zien zijn op alle grote tv-zenders in Duitsland. Naast tv-reclame zal Caprice, onderdeel van de Wortmann groep, ook haar aanwezigheid op sociale media en online aanzienlijk vergroten. CAPRICE geeft daarmee een stevige impuls aan de fysieke retail, zegt CAPRICE- directeur Jürgen Cölsch.

 

Meer vraag

Sinds lange tijd zal er dit voorjaar meer vraag zijn naar nieuwe schoenen. De Wortmann groep wil CAPRICE daarom zoveel mogelijk aandacht genereren om de consument naar de winkel te trekken. Om die reden zet de schoenenfabrikant uit Pirmasens nu modellen uit zijn huidige voorjaarscollectie in de grootste etalage die er is. En dat is nog maar het begin, want CAPRICE is van plan om haar naamsbekendheid en verkopen de komende twee jaar aanzienlijk te vergroten met in totaal vier campagnes en een totaal mediavolume van ongeveer 10 miljoen euro. De spots zullen zo’n 92 miljoen contacten leggen in de CAPRICE-doelgroep van trend- en comfortbewuste vrouwelijke schoenenkopers tussen de 35 en 65 jaar. Vanaf 14 maart draait de eerste spot van CAPRICE op de Duitse TV.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0