DIGITAL BRAND DAYS by Wortmann Group

Een nieuw seizoen, meer drastische uitdagingen: Om er voor de klanten zo goed mogelijk te zijn, heeft Wortmann zijn digitale beursconcept verder ontwikkeld. DIGITAL BRAND DAYS by Wortmann Group” omvat een reeks digitale eigen vakbeurzen die de detailhandelaren gedurende het hele bestelseizoen begeleiden. Het digitale beursconcept omvat drie formaten die elkaar chronologisch opvolgen en die nauw aansluiten bij het seizoensritme en de behoeften van de klant. De virtuele start van het aankomende beursseizoen wordt verzorgd door het “DIGITAL SEASON START” formaat op 13 januari. Naast de collectiepresentaties van alle merken biedt het een breed scala aan mogelijkheden voor informatie en inspiratie, voor het uitwisselen van ideeën en voor het plaatsen van bestellingen. Juist in deze tijden is het belangrijk dat Wortmann ondanks de fysieke afstand dicht bij haar klanten blijft. Dit wordt tijdens de beurs onder andere bereikt door individuele afspraken via videoconferentie vanuit de showrooms, waarvoor klanten zich digitaal kunnen aanmelden. Het programma wordt afgerond met een uitgebreide presentatie door Product Management. Hierin worden de schoenentrends en -thema’s van het nieuwe seizoen geïntroduceerd. De seizoensbespreking met CEO Jens Beining biedt een kort inzicht in de mogelijkheden en uitdagingen van de huidige situatie en geeft een vooruitblik op de bestelfase die binnenkort begint.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0