Django & Juliette nieuw bij Phenomene

 In Bedrijfsnieuws

Beeld: Django & Juliette via Phenome

Bernard van Dijk van Phenomene Agenturen heeft het Australische label Django & Juliette opgenomen in zijn portfolio. Het vrouwenschoenenmerk werd in 2001 opgericht door Kerrie Munroe en is vernoemd naar haar toen pasgeboren tweeling neefje en nichtje. Al snel werd het label een van de meest succesvolle merken binnen het portfolio van het familiebedrijf Munro Footwear Group, één van de grootste schoenfabrikanten van Australië.

Vanaf de eerste collectie staat het merk Django & Juliette voor kleur, individualiteit, plezier en stijl, gecombineerd met een focus op kwaliteit, comfort en draagbaarheid. Het merk heeft diepe roots in de Australische schoenenindustrie waarbij het gehele productieproces plaatsvindt in fabrieken in Melbourne. Elke nieuwe collectie is met liefde ontworpen en ontwikkeld in Melbourne, waarbij Kerrie Munroe nog steeds persoonlijk alle verschillende modellen test op draagcomfort en kwaliteit.

Stijlen variëren van open sandaal tot hoge laars en de prijzen beginnen bij €100,- en lopen op tot €260. De collectie is te bewonderen in showroom 374 in C.A.S.T., Nieuwegein.

Recent Posts
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text. captcha txt
0