Drie nieuwe labels voor Fros International

De schoenenlijn van Humberto en het dameslabel Fayèn zijn de nieuwe merken in het portpolio van Fros International. Daarnaast heeft het label Shoe Republic een enorme metamorfose ondergaan. Alle drie de merken zijn vanaf nu te bewonderen in de showroom in C.A.S.T.

 

Balans

“Humberto, Fayèn en Shoe Republic zijn een perfecte en weloverwogen aanvulling binnen het Fros portofio. Hiermee ontstaat er een nog betere balans in aanbod dames en heren. Ook de ruimte de topselecties van Greve enerzijds en de zeer brede selecties van o.a. British Knights anderzijds wordt hiermee perfect aangevuld, waardoor Fros vrijwel het gehele scala kan aanbieden”, aldus Horck.

 

Van stijlvolle schoenen tot modieuze boots

De schoenenlijn van de presentator van RTL Late Night wordt volgens marketingmanager Bas Horck gekenmerkt als een ingetogen, maar uiterst stijlvolle lijn. “Het is precies het type schoen dat bij hem past.” Alle modellen zijn gebaseerd op twee leesten, lage en halfhoge modellen en uitgevoerd in zowel suède als leer.

Fayèn is gemaakt in samenwerking met een Italiaanse leestmaker waarmee Fros al eerder samenwerkte. De collectie is ontstaan doordat beide partijen hun expertises besloten te bundelen. Deze lijn bestaat uitsluitend uit damesmodellen: Stevige boots, maar met een verfijnde, ranke uitstraling. De schoenen worden gepresenteerd in diverse natuurkleuren.

De collectie van Shoe Republic bestaat volgens Horck tot slot uit fancy schoenen die vooral goed tot uiting komen in het club circuit. “Het gaat hier om modieuze sneakermodellen, die net zo goed onder een spijkerbroek gedragen kunnen worden en een kleinere lijn met sportieve, maar modieuze boots.”

 

 

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0