Frits en Marvin Jägers introduceren Mani

ManiFrits en Marvin Jägers, makers van GIGA en AQA, komen met een nieuw merk: Mani. Het nieuwe damesschoenenmerk moet een stoer en luxe damesmerk worden waarvoor de inspiratie werd gevonden in de wereldstad Berlijn. “Het moderne en stoere van Berlijn is in Mani verwerkt, waardoor een eigen sterke brand is ontstaan”, aldus Frits Jägers.

Mani richt zich op een jongere doelgroep, waarmee het aanvullend is op de andere merken in het portfolio. De ‘Mani-vrouw’ is stoer en sexy. “Het zijn schoenen die opvallen voor vrouwen die dat ook doen”, zegt Marvin Jägers. “Mani is het Italiaanse woord voor handen. De schoenen worden met liefde voor het vak en het ambacht gemaakt. Elk detail is met zorg vormgegeven. Zo heeft Mani een unieke look en stijl. Maar we willen wel dat de schoenen toegankelijk blijven voor een groot publiek.”

Om consumenten op de hoogte te stellen van het nieuwe merk, komt er een grootschalige lanceringscampagne. De website gaat in augustus online. Om de winkeliers te verrassen en uit te dagen is in de showroom in C.A.S.T. een speciale hoek gecreëerd voor Mani die totaal anders is dan de rest. Wie benieuwd is, is uiteraard van harte welkom om langs te komen in stand 232 blauw 1.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0