Fros en Brandfusion halen 3 nieuwe merken in huis

 In Businessnieuws

Fros / Brandfusion voegt drie nieuwe merken toe aan haar portfolio: Airwalk, Nautica Competition en Castelbajac. Airwalk  vindt zijn oorsprong in de skate wereld en werd al snel na de oprichting in 1986 opgepakt door de fashion scene. De footwear collectie kent inmiddels veel klassiekers. Geheel in lijn met de huidige trends, gaat de SS21 collectie Back to The Eighties, een tijdperk waarin het merk een grote geschiedenis heeft.

Nautica Competition
Deze sportieve lijn van Nautica wordt als licensee uitgeven door het Britse Focus, wat een onderdeel vormt in het netwerk van JD Sports. De kleurrijke collectie bestaat uit Tees, sweats, jacks, swimshorts, etc. en vindt zijn oorsprong in de jaren ’90, de periode waarin alle watersportmerken opkwamen in Europa.

Castelbajac
Het Franse Castelbajac is een grote naam in de fashion-industrie. In 1978 begon oprichter Jean Charles voor zichzelf en startte het modehuis Jean-Charles de Castelbajac. Castelbajac is de man die o.a. paus Johannes Paulus II, Madonna, Lady Gaga en Beyoncé heeft gekleed en door de jaren heen samenwerkte met vooraanstaande merken als Max Mara, Ellesse, Benneton, Rossignol en Citroën. De ontwerper staat bekend om zijn unieke stijl; felle kleuren, grafische vormen en een knipoog naar popart. De Castelbajac footwear collectie – ontworpen in New York – is helemaal nieuw in Europa en zal vertegenwoordigd worden door Fros als distributeur.

Recent Posts
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text. captcha txt
0