German Brand Award voor Tamaris

De Tamaris Fashletics-collectie werd door German Brand Institute bekroond met de German Brand Award 2020 in de categorie ‘Excellence in Brand Strategy and Creation’.

‘Perfecte synergie voor de consument’
De Fashletics-collectie van Tamaris werd gekozen uit de circa 1200 aanmeldingen uit de hele wereld en was volgens het juryrapport vooral overtuigend door de ‘expressiviteit, het unieke karakter en de herkenningswaarde’. Marlena Hanke, verantwoordelijk voor de creatie van het merk, beschrijft  het idee achter het concept als volgt: “ Tamaris Fashletics staat voor  de perfecte synergie voor onze klanten. De combinatie van schoen, vrouw en expressie onderstreept de lichtheid van de modellen, maar boeit tegelijkertijd met energie en dynamiek.” Jens Beining, CEO van Wortmann Group voegt hieraan toe: “Naast de positieve feedback van onze Retail partners zijn het prijzen zoals deze die het succes van een merk weerspiegelen. We worden beloond voor het harde werk en de passie dat ons Tamaris team heeft laten zien. Teamwork is enorm belangrijk voor ons. Dat is waarom we ook graag ons reclame bureau MEN AT WORK willen bedanken voor de ondersteuning die zij op conceptueel vlak hebben gegeven.”

Over de German Design Council
De German Design Council is een onafhankelijke en internationaal opererende  instelling die bedrijven ondersteunt bij het efficiënt communiceren van design en merkcompetentie. Tegelijkertijd stellen ze zich ten doel het begrip van design van het grote publiek te versterken. Samen met de German Brand Institute reikt de stichting deze prijs uit voor uitmuntend merkmanagement.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0