GMS: ‘LESS IS MORE’

GMS werkt sinds het voorjaar samen met JoraGraphics uit Nieuw-Vennep. Het doel van het samenwerkingsproject, genaamd ‘LESS IS MORE’, is volgens Vincent de Kok, directeur van GMS, om de presentatie en sfeerbeleving van schoenenwinkels te optimaliseren. Hiermee volgt GMS het voorbeeld van de sportbranche. “De schoenenbranche heeft wel een aantrekkelijk product maar heeft nog niet de sleutel gevonden hoe er op een optimale manier gepresenteerd kan worden zonder het commercieel doel uit het oog te verliezen. Leveranciers dienen, vergeleken met de sportbranche, nog grote stappen te maken. In de sportbranche betalen merken al jaar en dag mee aan de instore marketing van de aangesloten winkels”, aldus De Kok. GMS hoopt met een groot aantal deelnemers aan het LESS IS MORE-concept leveranciers over de streep te trekken om ‘a la de sportbranche’ ook hun financiële steentje bij te dragen. “Maar niets doen is geen optie”, zegt De Kok. “We starten, en kijken nadien wel wat hun bijdrage zal zijn”. Vanaf het ISLN event is het LESS IS MORE-principe life te aanschouwen in stand GMS met medewerking van de merken Gabor en Cycleur de Luxe.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0