GORE-TEX Footwear start grote tv- en internetcampagne

GORE-TEX Footwear luidt het nieuwe seizoen in met een grote marketingcampagne. In deze campagne staat de GORE-TEX SURROUND technologie centraal. Deze verschijnt nu voor het eerst op televisie en internet.

“Deze producttechnologie staat bekend als een van de grootste innovaties die het merk de laatste jaren heeft ontwikkeld en is nu voor het eerst ook toegepast op wandelschoenen. Dankzij het unieke ontwerp met zijwaartse ontluchting zorgt het GORE-TEX SURROUND voor drogere voeten, doordat het transpiratievocht nog sneller de schoen verlaat”, laat het bedrijf weten. In heel Europa doen 17 partners mee, waaronder Meindl, Mammut, Hanwag en La Sportiva.

Vanaf medio maart worden er op televisie reclames voor de technologie getoond. Ook wordt op internet reclame gemaakt, met een filmpje dat op vele sites zal verschijnen. De campagne loopt vanaf 23 maart tot medio april en zal volgens het bedrijf zo’n 2,8 miljoen mensen bereiken.

www.gore-tex.com

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0