Högl wekt emotie op

 In Bedrijfsnieuws, Businessnieuws

Högl shoe fashion GmbH investeert in de schoenenvakhandel om het merk zowel nationaal als internationaal verder uit te breiden. De nadruk ligt op de implementatie van een aantal nieuwe shop-in-shop-concepten en Brand Corners, die het Oostenrijkse kwaliteitsschoenenmerk ontwikkelt in samenwerking met geselecteerde schoenenwinkels in Europa. Het doel is om de winkelbeleving met POS te optimaliseren op emotioneel vlak en zo de zichtbaarheid en merkbeleving van het merk te vergroten.

“Premium schoen retailers zijn vooral geïnteresseerd in hoogwaardige Shop in Shops, die zijn geïntegreerd in het bestaande merkconcept. De schoenenindustrie staat aan de vooravond van een noodzakelijke ‘ver-emotionalisering’ van de winkelvloer. De merkencollectie, de thematische selectie van schoenen, visuele merchandising en merkbeleving in de winkels zullen hierin een essentiële rol spelen “, zegt Gerhard Bachmaier, CEO van Högl shoe fashion GmbH. “De aanwezigheid van het merk in een perfect afgestemd, commercieel ontwerp moet de aandacht van klant trekken, een impuls opwekken om merkbeleving op te bouwen”. Het opwekken van emoties bij de klant staat hierin centraal.

Premium productpresentatie wordt geaccentueerd door opvallende POS-materialen. De look en feel van het merk wordt des te duidelijker wanneer het van persoon tot persoon wordt gecommuniceerd, aldus Högl. Daarom werkt het merk nauw samen met verkopers in de winkels en ondersteunt hen met praktische trainingen.

“Met de nieuwe shop-in-shops willen we dat onze klanten Högl ervaren door hun emoties aan te boren en hen een unieke winkelervaring te bieden. De aantrekkelijke enscenering van het merk kan naadloos worden geïntegreerd in de premium-omgeving van gespecialiseerde winkels, maar valt op door zijn briljante visualisatie en productpresentatie. Als zodanig zijn we in staat om de zichtbaarheid van het merk binnen de relevante doelgroepen te vergroten en een look and feel te creëren die inspiratie opwekt en een blijvende indruk maakt “, vat Bernd Grillitsch, Wholesale Sales Director, samen.

 

Recent Posts
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text. captcha txt
0