IFEMA MADRID trekt 35.000 professionele bezoekers

De lifestyle week georganiseerd door IFEMA MADRID, bestaande uit Intergift, Bisutex, Madridjoya en MOMAD trokken 35.000 bezoekers uit 61 landen. De hallen van IFEMA waren gevuld met 13.00 bedrijven uit 14 landen. De beurzen werden gelijktijdig gehouden van 14 tot 18 september en hierdoor trokken ze 12 % meer bezoekers dan bij de editie die in februari werd gehouden.

Een extra hal en een tentoonstellingsruimte van 40.000 vierkante meter gaf ruimte aan een vijfdaags evenement op het gebied van decoratie, geschenken, meubels, fijne en modieuze sieraden, accessoires, horloges, mode en schoenen. Er waren meerdere activiteiten die de handel stimuleerde. Speaker’s Corner bij Intergift en het Image Forum gedeeld door Bisutex, Madridjoya en MOMAD waren kansen om de huidige trends in elke sector en hun huidige en toekomstige uitdagingen te laten zien. Een programma met onder meer de Bisutex, Madridjoya en MOMAD Catwalk, waarop 15 merken hun nieuwste ontwerpen en innovaties lieten zien.

Het internationale karakter van deze beurzen was belangrijk. Door de aanwezigheid van bedrijven uit 14 landen die deelnamen aan zowel Intergift als Bisutex; Madridjoya; en MOMAD is er een breder aanbod en zorgt dat voor een grotere internationalisering van dit evenement. Hierdoor werd er een groter en breder publiek aangetrokken om de bezoekersaantallen weer te herstellen.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0