Inretail start campagne om imago detailhandel te vergroten

Inretail start campagne om imago detailhandel te vergroten

Deze maand start Inretail een nieuwe imagocampagne gericht op generatie Z en jonge millennials. Via filmpjes op sociale media wordt deze doelgroep geïnspireerd om te kiezen voor een baan in de non-food retail.

De juiste motivatie en houding hebben zegt alles, is de achterliggende gedachte. De positieve werksfeer, afwisseling in werkzaamheden en het vaak leuke klantcontact zijn in de filmscripts verwerkt.

De social mediacampagne wordt juist nu gelanceerd, omdat veel jongeren richting de zomer nadenken over hun toekomst en nieuwe wegen inslaan. De meerjarige imagocampagne focust in een later stadium ook op andere doelgroepen en is één van de agendapunten die INretail heeft opgesteld voor meer aantrekkingskracht van de sector, net als werk maken van de arbeidsvoorwaarden, samenwerking met het onderwijs en een lobbyagenda gericht op de verantwoordelijkheid van de overheid.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0