JOSEF SEIBEL voert uitgebreide rebranding door

In het 135ste jaar van zijn bestaan is de internationale schoenenfabrikant JOSEF SEIBEL zich in alle opzichten opnieuw positioneren voor de toekomst. Sinds de oprichting in 1886 staat  JOSEF SEIBEL voor meesterlijk schoenvakmanschap en comfort. De focus is altijd gericht geweest op verdere ontwikkeling; jezelf opnieuw uitvinden is een traditie bij JOSEF SEIBEL. Na een creatieperiode van 1 jaar wordt nu een uitgebreide rebranding van het merkimago gepresenteerd, die de stap markeert naar de vijfde generatie van het bedrijf, voor nieuwe doelgroepen, nieuwe verkoopkanalen en nieuw succes.

Franziska Seibel is primair verantwoordelijk voor de creatieve merkherstructurering. Zij behoort tot de 5e generatie van de ondernemersfamilie en is sinds begin 2019 managing director voor marketing retail en projecten sinds begin 2019. Samen met Andreas Hillesheim, JOSEF SEIBEL-bedrijfswoordvoerder en hoofd marketing, werden de branding en het design ontwikkeld en uitgevoerd met het creatieve bureau AEIOU uit Düsseldorf. Franziska Seibel: “Tijdens ons rebrandingproces gebruikte een van onze partners het citaat “Een goede crisis mag niet worden verspild” van Winston Churchill. Tot op zekere hoogte ons leidende principe, omdat het onze situatie perfect beschreef. We hadden het geluk en de kans om onszelf opnieuw uit te vinden tijdens Corona en hebben er met volle energie aan gewerkt in het afgelopen jaar. Wij zijn ervan overtuigd dat het de juiste weg is die wij zijn ingeslagen. We kijken zelden terug en we zien de toekomst optimistisch tegemoet.”

 

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0