proef
PROEF
PROEF
proef
proef
PROEF
proef
proef
PROEF
PROEF
PROEF
proef
proef
PROEF
PROEF
TRED ??? 2015
TRES is een uitgave van Blauw Media Uitgeverij. In TRED verschijnt onder andere businessnieuws, collectienieuws van verschillende merken en marktvisies. Ook komen achtergrondverhalen en interviews met retailers en agenten aan bod.
RETAILERS AAN HET WOORD
N.O.S-collecties groeien
Na een moeilijke tijd krabbelt de Retail langzaam weer overeind. De omstandigheden lijken iets verbeterd. Hoewel de consument nog altijd pessimistisch tegen de economie aankijkt stijgt de koopkracht geleidelijk. Toch hebben retailers een sterk groeiende behoefte aan zekerheid en gedeelde verantwoordelijkheid.
RETAILERS AAN HET WOORD
N.O.S-collecties groeien
Na een moeilijke tijd krabbelt de Retail langzaam weer overeind. De omstandigheden lijken iets verbeterd. Hoewel de consument nog altijd pessimistisch tegen de economie aankijkt stijgt de koopkracht geleidelijk. Toch hebben retailers een sterk groeiende behoefte aan zekerheid en gedeelde verantwoordelijkheid.
RETAILERS AAN HET WOORD
N.O.S-collecties groeien
Na een moeilijke tijd krabbelt de Retail langzaam weer overeind. De omstandigheden lijken iets verbeterd. Hoewel de consument nog altijd pessimistisch tegen de economie aankijkt stijgt de koopkracht geleidelijk. Toch hebben retailers een sterk groeiende behoefte aan zekerheid en gedeelde verantwoordelijkheid.
RETAILERS AAN HET WOORD
N.O.S-collecties groeien
Na een moeilijke tijd krabbelt de Retail langzaam weer overeind. De omstandigheden lijken iets verbeterd. Hoewel de consument nog altijd pessimistisch tegen de economie aankijkt stijgt de koopkracht geleidelijk. Toch hebben retailers een sterk groeiende behoefte aan zekerheid en gedeelde verantwoordelijkheid.
RETAILERS AAN HET WOORD
N.O.S-collecties groeien
Na een moeilijke tijd krabbelt de Retail langzaam weer overeind. De omstandigheden lijken iets verbeterd. Hoewel de consument nog altijd pessimistisch tegen de economie aankijkt stijgt de koopkracht geleidelijk. Toch hebben retailers een sterk groeiende behoefte aan zekerheid en gedeelde verantwoordelijkheid.
RETAILERS AAN HET WOORD
N.O.S-collecties groeien
Na een moeilijke tijd krabbelt de Retail langzaam weer overeind. De omstandigheden lijken iets verbeterd. Hoewel de consument nog altijd pessimistisch tegen de economie aankijkt stijgt de koopkracht geleidelijk. Toch hebben retailers een sterk groeiende behoefte aan zekerheid en gedeelde verantwoordelijkheid.