Lloyd presenteert selectief verkoopconcept voor herenschoenen

 In Businessnieuws

“Als één van de eerste herenschoenenfabrikanten lanceert Lloyd Shoes een pan-Europese selectieve verkoopstrategie voor een lijn in de herencollectie” laat het bedrijf via een persbericht weten. In deze context zal Lloyd geselecteerde dealers aanwijzen voor de distributie van de serie ‘Lloyd Selected’. Deze serie kenmerkt zich door de toepassing van ‘unique foam’. Dit speciaal ontworpen impactschuim dat in het voetbed is geïntegreerd biedt de consument een bijzonder zachte demping. Daarnaast bevordert het de luchtcirculatie in de schoen, genereert het een optimaal klimaat en garandeert het een hoge mate van vochtabsorptie. Bovendien bestaat het schuim uit maximaal 20 procent gerecycled materiaal. De serie zal in de toekomst een derde van de herencollectie omvatten en bestaat uit ongeveer twaalf groepen met 75 verschillende varianten en retail prijzen vanaf €129,90. Toekomstige geselecteerde verkooppunten moeten aan bepaalde criteria voldoen, bijvoorbeeld een hoge kwaliteit merkpresentatie. Daarnaast zijn criteria voor online verkoop essentieel om de specialistische oriëntatie via het Internet te garanderen. “Het is ons gezamenlijke doel om een authentieke en hoogwaardige merkidentiteit te implementeren. We zijn ervan overtuigd dat zowel de vakhandel als het Lloyd-label hier van zullen profiteren”, aldus Andreas Schaller. “De reacties van talrijke klanten die we hebben gesproken over het nieuwe Selected sales concept zijn zeer positief” gaat hij verder. Door dit nieuwe verkoopconcept voor de Lloyd Selected-lijn in de herencollectie in praktijk te brengen, breidt het bedrijf het thema van de selectieve verkoop uit, wat al zeer succesvol is gebleken in de verkoop van damesschoenen.
Voor meer informatie: Arcon Schoenimport BV, 030-6037565

Recent Posts
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text. captcha txt
0