Marco Tozzi wordt consumentenmerk

Marco-TozziWortmann gaat het in de vakhandel sterke merk Marco Tozzi uitbouwen tot een consumentenmerk. De bekendheidsgraad van het merk moet duidelijk worden verhoogd, aldus Wortmann. Daarom start vanaf volgend voorjaar in Duitsland een langdurige campagne waarvoor extra reclamebudget is vrijgemaakt.

Marco Tozzi is al vele jaren zelfstandig en ontwikkelt haar eigen collecties volledig onafhankelijk, stelt Wortmann. Het merkprofiel van Marco Tozzi zal zich daarom ook in de toekomst duidelijk onderscheiden van de andere merken van de Wortmann Groep. De eerste stap is een complete herlancering van het merk. De verschijning van het merk wordt op dit moment gemoderniseerd en zal Marco Tozzi een hoogwaardig imago verlenen.

De eerste nationale consumentencampagne zal het onafhankelijke profiel duidelijk naar voren brengen. Op dit moment worden daartoe de concepten van de deelnemende reclamebureaus besproken. Die geven volgens Wortmann al “overtuigende aanwijzingen van de nieuwe unieke en emotionele verschijning van het merk”. Het doel is om in het kader van de nationale bekendheidsversterking voor Marco Tozzi een monopolypositie te bereiken in het segment van de modieuze damesschoenen.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0