MCR Retailminds: ‘Zonder kennis van de klant geen succes’

MCR Retailminds organiseert maandag 30 maart een seminar voor de ondernemers van GMS. Centraal staan het MCR Retailminds Klantenonderzoek en wat dit onderzoek voor professionele retailers kan betekenen. “GMS blijft kennis delen met haar ondernemers”, aldus Vincent de Kok, directeur marketing van de GMS Group. “Voor iedere winkel geldt: zonder kennis van de klant geen succes! De hele bedrijfsvoering en marketingmix draait immers om de klant. Geen prijs te bepalen als je niet weet welke doelgroep je binnen krijgt; geen assortiment vast te stellen als je de leeftijdsgroep niet weet; geen medium te kiezen als je niet weet wat je klant leest. Via een simpele inventarisatie van in welk postcodegebied de klanten woonachtig zijn en een specialistische analyse van die gegevens, is MCR in staat om op veel vragen antwoord te geven en de retailer te helpen een succesvol commercieel beleid te vormen en te voeren.”

Het gratis seminar vindt plaats op het kantoor van MCR in Rijswijk. Aanmelden kan door dit formulier op te sturen.

GMS

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0