Modefabriek ’24: volledig gericht op vrouwenmode
Vanaf 2024 richt Modefabriek zich volledig op vrouwenmode en “alles wat zij nodig heeft om uitdrukking te geven aan wie zij is en wil zijn”, aldus de organisatoren. Tijdens de komende wintereditie op 21 en 22 januari 2024 in de RAI in Amsterdam tref je daarom uitsluitend modemerken en collecties gericht op vrouwen. Modefabriek wil met deze focus een completer en internationaler aanbod in vrouwenmode presenteren, variërend in stijlen en segmenten. Of je nu op zoek bent naar een Nederlands, Noord-Europees merk of iets met een mediterrane, supervrouwelijke uitstraling, de beurs heeft het allemaal.
De nieuwe koers betekent ook dat Modefabriek ruimte biedt voor verbreding van het aanbod. Denk hierbij aan labels in categorieën als beauty, lifestyle, accessoires, yoga & active wear, lingerie, size inclusive, genderneutraal, artisanaal en cultural heritage. Op veler verzoek van exposanten en bezoekers staan de modeshows de komende reditie weer terug op het programma.
Bron: Modefabriek