Modefabriek: Veelzijdig, druk én kleurrijk

Op zondag 22 januari en maandag 23 januari was het een druk en vertrouwd komen van retailers, inkopers en andere modeprofessionals. Naast de vertrouwde area’s met meer dan 450 mannen- en vrouwenmodemerken stonden er voor dit seizoen een boel specials op het programma waarin belangrijke thema’s binnen de mode aan bod kwamen.

Deze editie was er ook een area voor kidswear, een nieuwe samenwerking met, zoals de naam al doet vermoeden, Drive Inn Junior. In een speciaal vormgegeven area lieten kinderlabels waaronder Guess, Petit by Sofie Schnoor, Blauer.USA, Diesel, Someone en Like FLO hun collecties zien.

Duurzaamheid staat hoog op de agenda van Modefabriek en verdient de aandacht. Dat was te zien op het centraal gelegen platform The Sustainable Stop, waar 45 door RethinkRebels gevalideerde duurzame collecties getoond werden.

Gezellig druk was het bij het Young Entrepreneurs Platform (YEP); een door Modefabriek zorgvuldig samengestelde selectie van innovatieve en opkomende ondernemers.

De volgende editie is op 9 & 10 juli 2023.

Foto’s: BlauwMedia

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0