Nelson trapt najaarsseizoen feestelijk af

 In Businessnieuws

Beeld: Nelson

Nelson Schoenen, opgericht in 1949, viert dit jaar het 70 jarig jubileum uitgebreid met haar klanten. Het najaarsseizoen werd daarom donderdag 26 september 2019 afgetrapt met een feestelijk event waarbij Nelson stil stond bij het nieuwe modeseizoen en de hoogtepunten van de afgelopen jaren.

Nelson blijft hard groeien en heeft inmiddels 104 filialen en een succesvolle webshop. Eerder dit jaar nam Nelson nog twee andere ketens over, Bovendeert en Leemans, en opende zij een flagship store in Utrecht Hoog Catharijne.

Tijdens het jubileum-event konden de gasten de laatste schoenentrends bekijken. Volgens Nelson blijven sneakers voorlopig een trend en boots met een western tintje gaan we dit najaar ook meer zien.  Verder werd er teruggeblikt op 70 jaar Nelson en de ontwikkelingen en mijlpalen die dit familiebedrijf heeft doorlopen.

Na de succesvolle actie dit voorjaar kunnen ook dit najaar alle vaste klanten van Nelson gedurende een maand dubbele punten sparen. Hierdoor sparen ze dus nóg sneller voor € 25,- korting. Ook verscheen vrijdag het negende magazine van ruim 60 pagina’s, gevuld met de nieuwste schoenen trends en speciale stylingtips van acht influencers, zoals Moderosa en Jurjen Harmsma met wie Nelson met grote regelmaat samenwerkt.

Wat in het modebeeld vaker te zien is, is dat diverse A-merk schoenen zowel voor volwassenen als kinderen verkrijgbaar zijn. In het magazine is hier ook aandacht aan besteed. Daarnaast won een 70 jarige Nelson klant een fotoshoot voor haar en haar familie: drie generaties werden zo in het zonnetje gezet.

Nelson Schoenen is een vooruitstrevende schoenenretailer met 104 Nelson winkels in heel Nederland en een succesvolle webshop. In 1949 startte het familiebedrijf met de eerste winkels in Purmerend en Haarlem. Nelson verkoopt meer dan 130 merken schoenen waaronder diverse premium merken. Het assortiment voor dames, heren en kinderen kenmerkt zich door merken als Dr. Martens, Skechers, Nike, Vans, Timberland, Ecco en Converse. In de 9 Nelson premium stores in diverse grote steden wordt de collectie verder aangevuld met een hoog segment A-merken als Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Steve Madden en Van Lier. Ook is er een steeds grotere collectie tassen te koop van diverse merken waaronder Steve Madden en Guess.

Recent Posts
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text. captcha txt
0