NEWD.Tamaris wordt NEWD.

NEWD.Tamaris wordt NEWD.

Vanaf het voorjaar/zomer 2025 zal het jonge merk NEWD. een nieuwe communicatiestrategie hanteren, waarmee het nieuwe kansen en doelgroepen aanboort. Sinds de lancering onder het Tamaris-merk heeft NEWD. indrukwekkende verkoopcijfers behaald, meldt Wortmann Group. De volgende stap is een verdere onafhankelijkheid van het Tamaris-merk; NEWD. zal voortaan zelfstandig opereren, maar blijft deel uitmaken van de Tamaris-familie en profiteren van de ervaring en processen van de Wortmann Group.

Volgens Marlena Redeker, verantwoordelijk voor de merkstrategie van NEWD., zal de nieuwe aanpak zich richten op product, verpakking en communicatie. Wortmann Group meldt: “NEWD. biedt een premium product met een aantrekkelijke prijs tussen de €100 en €150, waarmee het merk inspeelt op de vraag naar hoogwaardige, duurzame en comfortabele mode. Het merk positioneert zich in het premium instapsegment, een markt met veel potentieel.”

De nieuwe collectie voor voorjaar/zomer 2025 zal kenmerken zoals rode binnenzolen, studs, zebra-print en kleuraccenten in rood, zilver en lila bevatten. Deze collectie wordt gepresenteerd op MICAM in september en in geselecteerde internationale showrooms. Jens Beining, CEO van de Wortmann Group, benadrukt dat het doel is om een duidelijke positionering in de modehandel te bereiken met een jong, innovatief team en de kracht van de Wortmann Group.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0