Voor de zomer van 2017 heeft Antar Shoe een nieuw merk aan haar portfolio toegevoegd: PAEZ, een jong label met Argentijnse roots. “PAEZ is ontstaan in Buenos Aires toen drie vrienden bij elkaar kwamen om opnieuw een old-school typisch Argentijns product uit te vinden: de alpargata, oftewel de espadrille”, aldus Antar Shoe. “Deze eenvoudige en comfortabele schoen werd een ‘communicatiemiddel’ om ideeën en verhalen te verspreiden en de Argentijnse cultuur aan de wereld te laten zien. Jaren later is PAEZ erin geslaagd om deze schoen als stijlicoon in meer dan 50 landen neer te zetten. PAEZ transformeert eenvoudige, comfortabele en toegankelijke producten naar leuke en inspirerende ervaringen. De droom van PAEZ is om een merk te bouwen dat van waarde is voor de hele wereld en inspiratie biedt.”
“Het ‘icoon’ uit de collectie van PAEZ is de PAEZ Original, de traditionele alpargata, maar PAEZ ontwerpt en test voortdurend nieuwe producten en modellen op basis van feedback van consumenten. Het merk bouwt een sterke relatie met hen op en wil dichtbij ze staan. PAEZ zoekt naar evenwicht tussen gebruiksvriendelijkheid, functionaliteit en design, maar bovenal wil het merk persoonlijkheid uitdrukken. Dat is de reden van de ‘twists’ aan de producten, opvallende kleuren en interessante details. Het geheim is samen te vatten in drie woorden: eenvoudig, twist en fun. PAEZ wordt ‘’100% in-house’ ontworpen. De motieven van de prints en patronen zijn uniek en origineel. PAEZ ontwerpt elk onderdeel zelf: de tekeningen, de patronen en de kleuren. Het merk maakt gebruik van hoogwaardige materialen voor alle producten: 100% katoen en het beste leer voor elke binnenzool, om ademend vermogen en comfort te garanderen.”