Wesley Weerdenburg introduceert samen met Epson een digitale winkelruit, de Glass Shop Wall. De ruit onderscheidt zich van andere digitale presentatiemogelijkheden, doordat de transparantie van het glas behouden blijft, waarmee het open karakter van de etalage blijft bestaan. Winkeliers die gebruik maken van video in de etalage, doen dit vaak via een scherm of ondoorzichtig folie. Hierdoor verdwijnt het zicht op de etalage. Met de Glass Shop Wall kan bijvoorbeeld buiten openingstijden productinformatie worden getoond, terwijl er overdag zonder beperking van het zicht naar binnen gekeken kan worden.
De Glass Shop Wall is gemaakt van speciaal glas dat waterstofdeeltjes bevat. Een speciale projector van Epson projecteert vanaf de onderkant op het gemodificeerde glas, waarvan de transparantie trapsgewijs kan worden ingesteld. Wanneer het scherm is ingeschakeld, zijn de elektronen volledig transparant. Wordt het uitgezet, dan verandert de ruit in een interactief scherm waarop geprojecteerd kan worden. Daarmee kan het worden ingezet als digitale pop-up store en dat voorbijgangers bijvoorbeeld de mogelijkheid geeft om 24/7 aankopen te doen.