remonte lanceert internationale campagne met Hollywood-ster.
Het Duitse damesschoenenmerk remonte heeft voor zijn nieuwe advertentiecampagne een internationale ster en vrouwelijke kracht aan boord gehaald: Hollywood-actrice Elizabeth Hurley zal het gezicht zijn van de internationale campagne “GREAT WOMEN WEAR GREAT SHOES”, die wordt gelanceerd in de herfst/winter van 2024/25 en zal worden uitgevoerd in meer dan tien landen gedurende twee seizoenen.
Met Liz Hurley slaagde remonte erin om een van de meest beroemde Britse actrices en mode-iconen van vandaag te strikken. Haar wereldwijde populariteit, evenals haar uitgesproken modebewustzijn, komen direct samen met gecoördineerde branding om een breed scala aan retailers en consumenten te inspireren.
Het concept draait om sterke, modebewuste vrouwen – belichaamd door Liz Hurley in de campagne – die hoogwaardige, modieuze schoenen dragen die hun stijl bijzonder maken: “GREAT WOMEN WEAR GREAT SHOES”. Hurley’s persoonlijkheid als het gezicht van de campagne voegt een nuance van mode en exclusiviteit toe die begeerlijkheid creëert. Acht remonte-artikelen met een exclusieve uitstraling zijn geselecteerd voor de campagne, die de actrice op filmische wijze presenteert in de advertentie-uitingen.
De campagne zal worden uitgevoerd via diverse kanalen die relevant zijn voor de doelgroep: grootschalige advertenties in gedrukte edities van hoog-circulerende tijdschriften, advertentiemaatregelen op online platforms zoals sociale media en tv-commercials, zijn bedoeld om het bereik van de campagne te maximaliseren. Daarnaast zullen advertentiematerialen op de verkooppunten en digitale advertentie-indelingen die door remonte worden verstrekt, ook zorgen voor maximale aanwezigheid in winkels.
Het doel van remonte met de nieuwe campagne is om de positie van het merk wereldwijd te versterken en de zichtbaarheid ervan in het algemeen te vergroten, meer bewustzijn te creëren bij bestaande klanten en het merk open te stellen voor nieuwe doelgroepen.
Bron: remonte