Shoesme op zoek naar shop-in-shop partners

Shoesme is op zoek naar partners voor hun nieuwe concept: een shop-in-shop formule die, volgens de visie van directeur Michiel Slaats, in de komende 5 jaar over 20 winkels moet worden uitgerold. “We moeten nu investeren om ook in de toekomst kinderschoenen te kunnen blijven verkopen en dit kunnen wij niet alleen. Een logische stap voor Shoesme is om direct te schakelen met onze klanten”, meldt Slaats.

Shoesme is het afgelopen seizoen gestart met het openen van Shoesme shop-in-shops bij partners van het merk. Drie opties zijn inmiddels succesvol getest, laat het label middels een persbericht weten. Een Shoesme-corner, wand en volledige Shoesme-only brandstore zijn bij verschillende partners opgezet en uitgeprobeerd. Het merk geeft aan dat het met de lancering van deze shop-in-shops en brandstores het eerste kinderschoenenmerk in Nederland is dat dit doet. “Inmiddels lopen er meerdere interessante gesprekken en voelen we dat we de juiste weg zijn ingeslagen. We kijken uit naar verdere partnerships met winkeliers die ook op deze manier willen groeien samen met Shoesme,” aldus Slaats.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0