Skechers behaalt omzetgroei van 15,1%

Uit het kwartaalverslag van Skechers van 22 oktober 2019 blijkt het schoenlabel in het derde kwartaal een omzetgroei van 15,1% te hebben behaald. Hiermee komt de omzet neer op 1,354 miljard dollar, omgerekend zo’n €1,1 miljard. In het derde kwartaal steeg de internationale omzet met 21,9%.

“Skechers zet alle hens aan dek. Onze wereldwijde marketing strategie zorgt  voor meer bewustzijn en een grotere vraag. Ons product is innovatief, relevant en comfortabel,” aldus een tevreden CEO Robert Greenberg.”We blijven koploper in de categorie comfortabele wandelschoenen en leveren technische en innovatieve werk-, golf-, sport- en kinderschoenen. We hebben onze belangrijkste initiatieven ondersteund met een 360-graden marketingbenadering door een uitgebreide digitale strategie toe te voegen aan onze traditionele televisiecampagnes. Ons productaanbod is uitgebreid en bereikt een grote groep mensen. In de kern is comfort wat consumenten kennen en verwachten van Skechers. Dit, en onze uitgebreide marketing, onderscheidt Skechers van andere merken en daarom hebben we deze groei gerealiseerd in onze binnenlandse, internationale en direct-to-consumer bedrijven. We denken dat de komende feestdagenverkoop in alle kanalen van ons bedrijf sterker dan ooit zullen zijn en we kijken uit naar een succesvol 2020.”

Skechers verwacht in het vierde kwartaal een omzet rond de €1,12 miljard te behalen, gebaseerd op de continue groei in elk segment.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0