Skechers viert 20e verjaardag Skechers Energy

Beeld: Skechers

20 jaar na de eerste introductie, viert Skechers het jubileum van de iconische sneaker met de lancering van drie drie limited edition jubileumstijlen die terugblikken op de Skechers It’s the S-reclamecampagne uit de oorspronkelijke Energy-tijd. Skechers introduceerde in 1999 de Skechers Energy wat al gauw dé iconische sneaker van het schoenenmerk werd. “Wanneer we terugkijken naar de duizenden stijlen die we hebben uitgebracht in Skechers’ 27-jarig bestaan, onderscheidt de Skechers Energy zich echt als een look die ons merk heeft helpen definiëren,” aldus Michael Greenberg, oprichter van Skechers. “Met Britney Spears als het gezicht van Skechers Energy al vanaf de lancering, werd het onze eerste massale wereldwijde hitstijl die heeft bijgedragen aan de bekendheid van het merk Skechers over de hele wereld. We vinden het super dat het chuncky model dat Skechers geïntroduceerd heeft, nu een grote hype is in de modewereld en ook voor enorm veel enthousiasme zorgt voor onze Skechers D’Lites-collectie. Dit jubileum is een perfecte gelegenheid om oude en nieuwe Skechers-fans te herintroduceren in de stijl waarmee het allemaal begon.”

 

De originele Skechers Energy-stijl 2250 en de limited edition jubileumkleuren zijn beschikbaar in de Skechers-winkels in Amsterdam, Veenendaal, Almere, Nijmegen en Enschede.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0