Sooco ziet omnichannel-activiteiten groeien

 In Bedrijfsnieuws, Businessnieuws

Omnichannel-retailer Sooco heeft in de eerste helft van dit jaar een omzetgroei gemaakt van 40 procent ten opzichte van dezelfde periode in 2015. Het bedrijf wil in de tweede helft van het jaar het check-outproces van haar webshop aanpassen om het uitstappercentage te verlagen. Verder gaat het naast gratis retourneren van de bestelling, ook gratis verzenden aanbieden. Bij een minimale besteding van 49,95 euro vervallen binnen  Nederland en België de verzendkosten van 4,95 euro. Sooco stelt dat uit onderzoek blijkt dat het moeten betalen van verzendkosten de grootste belemmering is om een aankoop te doen bij een webshop. Naast gratis verzenden gaat het bedrijf tijdvak- en avondlevering invoeren, en kunnen bestelling ook afgehaald worden bij Post NL- afhaalpunten of in de eigen Footbar Store in Enschede. In de toekomst wil Sooco ook ‘same day delivery’ invoeren en meerdere, nieuwe winkels openen.

Recent Posts
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text. captcha txt
0