The Brand Club voegt het Italiaanse merk MÉLINÉ toe aan portfolio

 In Businessnieuws

Ronald Tuyl meldt aan de redactie van vakblad TRED dat The Brand Club het Italiaanse merk MÉLINÉ heeft toegevoegd aan het agentuur. Ronald Tuyl omschrijft het merk als volgt: ‘’MÉLINÉ werd in 2006 opgericht door de zoon van een Italiaanse schoenmaker, en belichaamt de goede smaak en vakmanschap van “Made in Italy”. De fabriek bevindt zich in het centrum van de Italiaanse laars aan de kust van de Adriatische zee. De damescollectie van MÉLINÉ is een mix van traditie, modische modellen, gave prints en mooi materiaal. Tevens is het prijspunt (van €110 tot ca €150) zeer commercieel en kunnen wij retailers een mooie mark up aanbieden. Ook bestaat de mogelijkheid om tijdens het seizoen goed verkopende artikelen bij te bestellen via de B2B.’’ Buiten Méliné blijft The Brand Club verantwoordelijk voor de verkoop van Berkelmans, camel active en Osaka sneakers.

Recent Posts
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text. captcha txt
0