Tweede editie ‘Future of Retail’-event Rexor in teken van de mens

Op maandag 12 november vond de tweede editie van het Rexor Future of Retail event plaats: The Future of Retail is Human. De leden van Rexor waren uitgenodigd in het Kasteel van Brasschaat voor het event, dat helemaal in het teken stond van de mens. Veerle Windels, freelance modejournaliste voor o.a. De Standaard; Leen Van Loon, merchandiser en coach bij Galleria Inno; en Jan Van Setten, veelgevraagd spreker, (management) coach en entertainer, inspireerden de aanwezigen.

Windels legde de nadruk op de beleving van de klant in de winkel. “De klant wil in de toekomst meer dan alleen bediend worden. Hij wil volledig ondergedompeld worden in een universum op een interactieve manier met aandacht voor etalages, het juiste personeel, etc.” Van Loon legde de nadruk op het belang van gemotiveerd en enthousiast personeel en gaf de leden tips om in de praktijk in te zetten. Van Setten wist volgens de organisatie “meteen de toeschouwers te enthousiasmeren met zijn aanstekelijke humor. Het event was volgens Rexor dan ook een geslaagde dag en er wordt uitgekeken naar een volgende editie.

Ander Rexor-eventnieuws: op woensdag 31 oktober 2018 is voor de eerste keer de award voor Beste Schoenontwerp uitgereikt tijdens de receptieavond op het Rexor kantoor te Antwerpen. De wedstrijd is op initiatief van de schoen- en kledingretailer Monar, een lid van Rexor, tot stand gekomen. Monar heeft toegezien op het creatieve aspect van het ontwerp.

De winnares is Charlotte Jager, een jonge architecte die de jury met haar creatieve en commerciële designs kon bekoren. Jager zit momenteel in het laatste jaar van haar 4-jarige deeltijdopleiding. Ze zal door Rexor in het productieproces van haar ontwerpen worden begeleid.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0