Van Bommel gaat voor wholesale

In een interview op Twinkle vertelt Reynier van Bommel, algemeen directeur van schoenenmerk Van Bommel, dat de wholesale-markt de belangrijkste markt is voor het schoenenmerk. “Ja, we hebben een eigen webshop en ja, we hebben eigen winkels, maar onze grootste klantengroep zijn die wholesale-klanten,” aldus Van Bommel.

In de toekomst wil Van Bommel Stockbase DSA (digital sales assistant) integreren. Via deze software plug-in wordt de voorraad ontsloten voor alle aangesloten retailers, maar wel op de voorwaarden en onder regie van Van Bommel zelf. “Via deze samenwerking heeft de fysieke retailer als het ware een miniwebshop tot zijn beschikking, en krijgt hij toegang tot die grotere collectie op bijvoorbeeld een iPad, waarmee hij zijn klant in een één-op-éénsituatie toch dat paar schoenen kan aanbieden dat hij niet in de winkel heeft staan.” Het bestelproces wordt voor de retailer makkelijker door de koppeling met POS-systemen, waardoor de betaling in de winkel kan plaatsvinden.

Eerder dit jaar liet Van Bommel weten zijn schoenen vanaf 2020 voor het eerst via pure onlinespelers als Zalando, Wehkamp en bol.com te gaan verkopen, om het distributienetwerk op peil te houden.

 

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0