Vrouwelijk verfijnde CAPRICE-collectie

Vrouwelijk verfijnde CAPRICE-collectie

“Voor CAPRICE geldt dat we over de ontwikkelingen op de Nederlandse markt zeker niet te klagen hebben. Het zomerseizoen begon dit jaar weliswaar wat later door het slechte voorjaar, maar over het verloop van het seizoen is men tot nu toe niet ontevreden, zo horen we.” En CAPRICE draait goed mee, vertelt Thom Westerkamp. “Logisch, want de winkelier weet waar we voor staan: een gunstige prijs, een hoge kwaliteit, een goede marge en een uitstekende pasvorm.” week 30

Stabiele prijzen

“We merken in gesprekken met winkeliers dat men redelijk tevreden is over de huidige marktsituatie, al worden er in het algemeen niet méér schoenen verkocht, maar wel duurdere door de gestegen prijzen, constateert Westerkamp. “De prijzen bij CAPRICE zijn gelukkig redelijk stabiel gebleven, geeft hij aan. “gemiddeld zijn we evenwicht gebleven, dat is prettig voor de winkelier en de consument. We hebben bovendien onlangs diverse prijzen gewonnen, waaronder de German Brand Award 2023 voor succesvolle merkenpromotie vanwege onze TV-reclamecampagne in Duitsland. Bovendien is het management van CAPRICE erg actief en bewaakt de stabiliteit. Dat zijn positieve ontwikkelingen.”

Verder lezen? Het hele artikel vindt u in de TRED juli/augustus editie. Bestel hierbij de juli/augustus editie van Tred.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0