Westfield Mall of The Netherlands voor 90% voorverhuurd

Westfield Mall of the Netherlands contracteert 20 nieuwe merken. Met nog ruim twee maanden te gaan voor de grote opening van Westfield Mall of The Netherlands is het winkelcentrum daarmee voor 90% voorverhuurd. Nike opent een flagship store van 750 m2 en daarnaast staan 19 andere bekende modemerken gecontracteerd zoals JD Sports, Snipes, Guess Active Wear, Cast Iron, The Old Man en Olymp & Hades. Een aantal nieuwe winkels zijn: Picture People, Studio Pets, Mica Beauty en Nijntje. Naast het aanbod van mode en accessoires krijgt Westfield Mall ook versterking in het horecagedeelte. Dit zijn onder andere de merken Laila, 8TEA5, YoYo, Pizza Roma, en Fat Phills. Verder is het segment ‘Home’ naast H&M Home aangevuld met twee flagship stores van Goossens en Xenos. Teun Koek, Project Director Westfield Mall of the Netherlands bij Unibail-Rodamco-Westfield: “Ik ben trots op het team dat we in deze bijzondere omstandigheden prachtige merken aan ons weten te binden. De huidige situatie is niet gemakkelijk, maar gelukkig hebben retailers veel vertrouwen in een mooie toekomst voor omnichannel retail in Westfield Mall of the Netherlands.’’

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0