Winnaars Gouden en Zilveren Schoen 2019 bekend

 In Businessnieuws

Op maandag 2 maart werd door ANWR-Garant de jaarlijks terugkerende Gouden en Zilveren Schoen uitgereikt. De uitreiking vond plaats in CAST en was in handen van Dennis Beute, algemeen directeur van ANWR-Garant, en Marieke van Aaken, Category manager schoenen.

De Gouden Schoen 2019 ging voor het eerst in de geschiedenis niet naar een schoenenmerk, maar naar een marktleider in de niche: Frans Muller. Het familiebedrijf Frans Muller is voornamelijk bekend vanwege haar specialisme op het gebied van schoenverzorgingsproducten. Uit het juryrapport blijkt dat Frans Muller o.a. geprezen wordt om hun platform voor retailer en consument (www.shoemusthaves.nl), om het leveren van social media content om retailers te ondersteunen en de online leeromgeving voor klanten. Kortom; ‘een actieve onderneming op het gebied van IT en automatisering, wat de efficiency ten goede komt’ aldus het rapport. Het team van Frans Muller, dat vol enthousiasme onder leiding van Rutger Muller de prijs in ontvangst nam, voelde zich vooral vereerd. Rutger Muller: “Indirect zijn wij de hele dag bezig met schoenen, maar als niet schoenleverancier vind ik het een enorme eer dat wij deze prijs gewonnen hebben, heel erg bedankt!”

 

De zilveren schoen 2019 ging maandag naar Solidus. Marieke van Aaken: “Bij de winnaar van de Zilveren Schoen zien we jaar op jaar een groei in omzet, een mooie afverkoop waardoor deze leverancier een mooi rendement neerzet. Met de Zilveren Schoen willen wij Solidus stimuleren om vooral zo door te gaan.” Het team van Solidus was blij verrast met de prijs. Toon van Gorp, boegbeeld van Solidus in de Benelux zegt hierover: “Ik vergelijk dit met de Oscars. Ieder jaar denken we ‘wanneer zouden wij eens aan de beurt zijn?’. Vandaag is het zover, en dat in ons 110 jarig jubileum jaar, fantastisch!”. Al meer dan 100 jaar is Solidus gespecialiseerd in pasvormschoenen voor ieder voettype. Het stoffige imago uit het verleden heeft Solidus de afgelopen jaren van zich afgeschud, en er is een modern en actueel comfortmerk ontstaan. Uit het juryrapport bleek naast grote waardering voor de sympathieke en betrouwbare vertegenwoordiging van Solidus, ook lof voor de goede B2B site en de sterke samenwerking met Podo Linea.

Team TRED feliciteert de winnaars!

 

Recent Posts
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text. captcha txt
0